PLA INTEGRAL D'IMPULS DE LES CAPACITATS EMPRENEDORES

ICAPE és un Pla Integral d'Impuls de les Capacitats Emprenedores que té com a objectius implantar a centres educatius el desenvolupament transversal de les competències o iniciatives emprenedores i, fomentar la iniciativa autònoma i grupal per a la inserció laboral mitjançant la creativitat, innovació i responsabilitat. Aquest pla contribueix a valorar la formació al llarg de la vida i pretén compensar les desigualtats socials. Aquest programa va adreçat a 6è d’Educació Infantil, al tercer cicle d’Educació Primària, i a partir de 2n d’Educació Secundària Obligatòria.

Aquest programa es desenvolupa conjuntament amb la col·laboració de l’Institut d'Innovació Empresarial de les Illes Balears (depenent de la Conselleria d'Economia) i del Servei d'Innovació i Educació de Persones Adultes (de la Conselleria d'Educació).

A l'IES Ses Estacions es duu a terme durant els cursos 2013-2014 i 2014-2015 amb els alumnes de 3r i 4t d'ESO del Programa de Diversificació Curricular.

Per realitzar el programa, col·laborarem amb la comunitat AWAJUN, situada a l’Amazònia del Perú. Les organitzacions col·laboradores són “Llevant en marxa” (curs 13-14) i "Fundació Campaner" (curs 14-15) .

Llista de centres admesos.

Presentació del pla.

Resum del projecte.

Carta del centre escolar de la comunitat AWAJUN de Perú amb qui col·laboram.

Notícia apareguda al periòdic Escuela dia 22 de maig de 2014.

Diploma de participació en el projecte.

Entrevista en el programa de ràdio El crepuscle encén estels de ONA MEDITERRÀNEA 98.0 (l'entrevista inicia en el minut 3:20).

Fotos d'aquesta escola:

Fotos del mercadet solidari celebrat dijous 15 de maig per tal de recaptar fons destinats a subvencionar l'escola de la comunitat Awajun: