Aquest programa atén als alumnes amb necessitats educatives especials i amb dificultats d'aprenentatge, que tenen un informe psicopedagògic dels EOEP . Els objectius d'aquest programa són:

• Proporcionar un medi educatiu el menys restrictiu i més ric possible als alumnes amb necessitats educatives especials.
  • Millorar la seva competència curricular, prioritzant aquests aspectes funcionals.
  • Potenciar les seves habilitats socials.
  • Enriquir l’entorn educatiu amb la presència de la diversitat de l'alumnat.
  • Desenvolupar l'adaptacio curricular* individualitzada dels alumnes.

Dins aquest programa és du a terme un Projecte de Manteniment del centre, relacionat amb el Comissió d'Ambientalització. Té com a objectiu final la integració social i una posterior derivació a un programa de Garantia Social.
El nostre centre no presenta barreres arquitectòniques, el que el fa adient per alumnat amb problemes motòrics.

* Qué és una adaptació curricular significativa? És la modificació dels objectius , continguts i/o criteris d'avaluació per adaptar-lo a les nee de l'alumne i a les seva competència curricular.

Enllaços d’ interès

• www.edu365.com