VIATGE A VILLARDECIERVOS (ZAMORA)

OCTUBRE 2012

Des del 15 al 20 d’octubre, 20 alumnes de 3r i 4t d’ESO del nostre institut han gaudit d’una estada al centre CEAM de Villardeciervos (Zamora), juntament amb el centre d'educació especial San Juan de Dios de Valladolid, alguns dels alumnes del qual es poden veure a algunes fotos.

Durant aquesta setmana des del primer moment els participants s’han relacionat formant un sol grup i han treballat activitats enfocades al medi ambient. Cal destacar-ne:

· Sortida i coneixement de Villardeciervos, mitjançant una gimcana.
· Recorregut per la Serra de la Culebra. Pujada a la Penya Castro.
· Passejada nocturna al bosc per intentar sentir la “berrea” dels cérvols.
· Excursió a les Arribes del Duero. L’horabaixa, visita a una fàbrica artesanal de formatges.
· Visita al llac glacial de Sanabria, la platja dels “enanos”, observació de les llengües glacials, poble de Ribadelago i Puebla de Sanabria.
· Presentació dels treballs realitzats pels alumnes i posada en comú. Festa final de les jornades i acomiadament.

FOTOS DE LA VISITA