TROBADA A AZUQUECA DE HENARES

Aquets octubre dins el programa ARCE d’agrupacions de centres educatius, un grup d’alumnes de 2n i 3r d’ESO, hem viatjat a Azuqueca de Henares, Guadalajara, on hi ha un dels quatre instituts que participen en aquest programa junt amb nosaltres. Aquí teniu els treballs que presentàrem i algunes fotografies del viatge.
Els temes que podíem treballar enguany eren quatre. Mobilitat, Aigua, Residus i edificació sostenible.

L’alumnat del nostre institut va exposar un presentació sobre l’edificació sostenible i un vídeo sobre mobilitat sostenible.
Aquí teniu la presentació sobre edificació sostenible realitzada per l’alumnat de 2n i 3r d’ESO que anaren a Azuqueca.

Quan al vídeo presentat envers la mobilitat sostenible, es tracta d’un vídeo sobre el servei de BiciPalma. Que és? Com funciona? I algunes qüestions més? El vídeo s’ha realitzat amb la col·laboració del l’alumnat de TIC de 1er de batxillerat A i B.

El contenido de esta página requiere una versión más reciente de Adobe Flash Player.

Obtener Adobe Flash Player

La veritat és que ens ho barem passar molt bé. Aquí podeu veure un bon grapat de fotografies de casi tot el que van fer ;-).